Intro

© Дизайн-центр
"3D Интерьер"

Тел/факс
(095) 415-0426 

(звонить с 10.00 до 18.00)

E-mail: torgdesign@narod.ru

Новости

 3D

ИНТЕРЬЕР

Д          И           З        А         Й            Н

  Pyramid

Ferrari F430 и 3Ds Max

Благодаря этому уроку вы научитесь создавать, текстурировать и делать рендеринг потрясающе реалистичной модели автомобиля. В данном уроке описан процесс создания автомобиля Ferrari F430.

Моделирование

Урок № 1 Preliminaries
Placing the reference images using the 3dsmax
Урок № 2 Body (I)
Basic shapes using splines
Debug splines
Урок № 3 Body (II)
Surface Modifier
Move the plsines at the •D space
Урок № 4 Body (III)
Editable Polygon conversion
Symetry modifier
Урок № 5 Body (IV)
Polygonal modeling. Segmentations and cuts. Working with vertices.
Objects poperties
Урок № 6 Body (V)
Mesh smooth modifier
Polygonal modeling: frontal area details (I)
Урок № 7 Body (VI)
Polygonal modeling: frontal area details (II)
Урок № 8 Body (VII)
Polygonal modeling: fontal borders (I)
Урок № 9 Body (VIII)
Polygonal modeling: fontal borders (II)
Урок № 10 Body (IX)
Polygonal modeling: fontal borders (III)
Урок № 11 Body (X)
Elements. Separate the frontal from the main mesh.
Урок № 12 Body (XI)
Working with Editable Polygon elements
Урок № 13 Body (XII)
Polygonal modeling: hood and lateral
Урок № 14 Body (XIII)
Elements. Detaching the hood from the main mesh.
Урок № 15 Body (XIV)
Elements. Detaching the ópticas.
Polygonal modeling: Debuging the car's lateral area.
Урок № 16 Body (XV)
Modeling the cover.
Урок № 17 Body (XVI)
Polygonal modeling: adding the lateral details. Air Entrada
Урок № 18 Body (XVII)
Polygonal modeling: Debugin the air entrada.
Урок № 19 Body (XVIII)
Detaching the door.
Урок № 20 Body (XIX)
Modeling the door.
Урок № 21 Body (XX)
Lateral elements borders.
Урок № 22 Body (XXI)
Working with vertices: general adjustment to the references.
Detaching the back window.
Урок № 23 Body (XXII)
Modeling the top area air entrada.
Урок № 24 Body (XXIII)
Debugin the top area air entrada.
Урок № 25 Body (XXIV)
Polygonal modeling: create the back area polygons.
Урок № 26 Body (XXV)
Segmentatios and cuts. Debug the back area.
Урок № 27 Body (XXVI)
Modeling the back area (I)
Урок № 28 Body (XXVII)
Modeling the back area (II)
Урок № 29 Body (XXVIII)
Modeling the back area (III)
Урок № 30 Body (XXIX)
Modeling the back area (IV)
Урок № 31 Body (XXX)
Modeling the back area (V). Boolean operations.
Урок № 32 Body (XXXI)
Detach the back area in a new element.
Урок № 33 Body (XXXII)
ópticas holes borders.
Урок № 34 Ruedas (I)
Modeling the back-side mirror (I)
Урок № 35 Ruedas (II)
Modeling the back-side mirror (II)
Урок № 36 Accessories (III)

Modeling the back-side mirror (III)
Back side Opticas
Урок № 37 Accessories (IV)
Box modeling: the windows join.
Урок № 38 Accessories (V)
Lateral windows.
Урок № 39 Accessories (VI)
Back glass.
Урок № 40 Accessories (VII)
Parabrisas
Composition object FusForma (Shape Merge)
Урок № 41 Accessories (VIII)
Back Difusor (I)
Урок № 42 Accessories (IX)
Back Difusor (II)
Урок № 43 Accessories (X)
Escape tubes modeling.
Урок № 44 Accessories (XI)
Frontal area accessories.
Урок № 45 Accessories (XII)
Ópticas
Урок № 46 Accessories (XIII)
Frontal Ópticas
Урок № 47 Ruedas (I)
Modeling the rim (I)
Урок № 48 Ruedas (II)
Modeling the rim (II)
Урок № 49 Ruedas (III)
Modeling the tire
Урок № 50 Motor
Low Poly: the motor
Урок № 51 Inside (I)
Back plane background
Урок № 52 Inside (II)
Dash panel basic modeling.
Урок № 53 Inside (II)
Dash panel details.
Урок № 54 Inside (III)
Detair: air conditioner holes.
Урок № 55 Inside (IV)
Modeling the central console.
Урок № 56 Inside (V)
Modeling the volante
Урок № 57 Inside (VI)
Modeling the door's internal panels.
Урок № 58 Inside (VII)
The competition bacquet seats.
Урок № 59 Inside (IX)
Fianl details. Logos and lateral lights.

Текстурирование

Урок № 1 Texturing I
Урок № 2 Texturing II
Урок № 3 Texturing III
Урок № 4 Texturing IV
Урок № 5 Texturing V

Рендеринг

Урок № 1 - Global Vision
Урок № 2 - Irradiancy maps and secondary lights
Урок № 3 - Inside illumination and ambient
Урок № 4 - System and Materials window
Урок № 5 - More about reflexions/refractions
Урок № 6 - Reflexions/refractions by default
Урок № 7 - Raytrace maps
Урок № 8 - Auto-illumination and Caustics. VRay shadows
Урок № 9 - Radiosity
Урок № 10 – HDRI

Ссылки:

GFXworld ссылка на Depositfiles и Rapidshare архивы
Объем загружаемого архива – 67 Мб.
Пароль на архив: uboneti
Домашняя страница урока

Создание уникального интерьера, который будет работать на Вас, привлекая к Вам все новых и новых посетителей - задача посильная Дизайн-центру "3D Интерьер".


Hosted by uCoz